Košík je prázdný.

Tomášková E.: Tržní orientace - známá neznámá

Tomášková E.: Tržní orientace - známá neznámá

Cena vč. DPH: 200,00 Kč

Cena bez DPH: 181,82 Kč

Sazba DPH: 10 %

ks

Tržní orientace vychází z marketingové koncepce, kdy podnik dokonale zná své tržní okolí a zejména ví, kdo jsou jeho zákazníci a jaké jsou jejich potřeby, představy a přání. Tržní orientace pak nezůstává jen u samotného získávání informací, ale je založena na analýze informací a adekvátní reakci na tyto informace. Cílem publikace je nabídnout základní přehled o vývoji tržní orientace, jejích souvislostech a možnostech implementace. Čtenářům jsou předloženy zajímavé poznatky z realizace zahraničních vědeckých výzkumů, ale také hlavní výstupy z výzkumů realizovaných autorkou v České republice a výzkumů, které na publikované výsledky autorky navazují. Publikace je určena jak akademikům, tak pracovníkům z praxe i široké veřejnosti. (200 Kč, 160 stran, B5, brož., ISBN 978-80-7204-986-8)

© 2019 AKADEMICKÉ NAKLADATELSTVÍ CERM, s.r.o.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.